Biežāk uzdotie jautājumi

Kā varu veikt pasūtījumu?

Pasūtījumu var veikt mūsu e-veikalā www.makarova.lv, norādot savu e-pastu, vārdu, uzvārdu, piegādes informāciju, telefona numuru (nepieciešams piegādes nodrošināšanai). 
Izvēloties apmaksu ar pārskaitījumu:
Uz norādīto e-pasta adresi saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu un saiti uz rēķinu, kurā norādīta maksājuma summa, pasūtījuma numurs, izvēlēto preču saraksts un rekvizīti, kur jāveic pārskaitījums.

Vai varu saņemt pasūtījumu uz vietas klātienē?

Jā, protams. Noformējot pasūtījumu, izvēlaties saņemšanas veidu uz vietas - Alūksnē, Pils ielā 40. Papildus informācijas lodziņā norādiet vēlamo dienu un laiku. Mēs ar jums sazināsimies, lai precizētu informāciju. 
Vai varat uzrakstīt mums Facebook Albīna Makarova ātrākai un raitākai saziņai.

Kādas ir apmaksas iespējas?

1. Apmaksa ar pārskaitījumu;
2. Apmaksa ar internetbanku (procesā)

Vai varu apmaksāt pasūtījumu pakomātā saņemšanas brīdi?

Nē. Pasūtījumus izsūtam tikai pēc pilnas rēķina apmaksas.

Kādi ir piegādes veidi un izmaksas?

Šobrīd pasūtījumu izsūtīšanu veicam ar Omnivas un LP pakomātu starpniecību. Piegādes maksa ar Omniva pakomātu 2.80 €, LP pakomātu 1.99 € jebkāda izmēra sūtījumiem (Pasūtījumiem no 9.98 € - 85.00 €)Pasūtījumiem, kuru preču kopējā summa ir mazāka par 9.98 € piegādes maksa ir 6.50 €
Bezmaksas pakomātu piegāde pasūtījumiem virs 85.00 €.

Cik ilgā laikā saņemšu pasūtījumu?

Paciņu saņemsiet 2-5 darba dienu laikā pēc sūtījuma ievietošanas pakomātā, pirmssvētku laikā pasūtījumu piegāde var kavēties. Pēc rēķina apmaksas saņemšanas, Jums uz epastu nosūtīsim izsekošanas kodu, lai varat sekot līdzi pasūtījumam.

Vai ir minimālā pasūtījuma summa?

Nē. 
Pasūtījumiem, kuru preču kopējā summa ir mazāka par 9.98 € piegādes maksa ir 6.50 €
Makarova.lv patur tiesības atcelt jebkuru pasūtījumu, nepaskaidrojot atcelšanas iemeslu. 
Pasūtījumiem zem 9.50 € netiek pievienots mūsu standarta bonuss.

Vai visas preces ir pieejamas uzreiz?

Jā. E-veikalā pieejamās preces ir uz vietas un gatavas izsūtīšanai. Ja kāda prece nav noliktavā, tad tas ir uzreiz redzams e-veikalā un to nav iespējams pievienot grozam.

Vai preces ir oriģinālas?

Jā. Mēs sadarbojamies tikai ar oficiāliem veikaliem un piegādātājiem. Mūsu galvenais mērķis piedāvāt kvalitatīvas un oriģinālas preces no ASV. Pēc klienta pieprasījuma, nosūtīsim visus nepieciešamos preču attēlus, autentifikācijas noteikšanai. 
Iepirkuma pavadzīmes un uzņēmumu nosaukumi netiek izsūtīti.

Vai ir iespējams dāvanu iesaiņojums?

Diemžēl, šobrīd nav pieejams dāvanu saiņošanas pakalpojums. Tomēr pie mums ir iespējams iegādāties dāvanu maisiņus.

Vai ir pieejami produktu paraugi?

Jā. Pie mums ir iespējams iegādaties smaržu atlējumus. Sīkāka informācija sadaļā "Dekanti"

Kā izmantot atlaižu kodus iepērkoties interneta veikalā?

Veicot pasūtījumu ir iespēja izmantot atlaižu kodu, ievadot to lodziņā “Atlaides kods” un nospiežot pogu "Iesniegt".

Kā rīkoties, ja esmu saņēmis nepareizu vai bojātu preci?

Ja esat saņēmis nepareizu vai bojātu preci, lūdzu uzreiz sazinieties ar mums e-pastā: vspreces@inbox.lv, pievienojot pasūtījuma numuru un saņemtās preces fotogrāfijas.

Vai es varu atcelt savu pasūtījumu un/vai to mainīt?

Kamēr apmaksa nav veikta, varam pasūtījumu atcelt, mainīt vai veikt korekcijas. Šajā gadījumā sazinieties ar mums e-pastā: vspreces@inbox.lv.
Tomēr, lūdzam kārtīgi apdomāt pasūtījumu pirms tā noformēšanas.

Vai varu atgriezt pasūtījumu?

Jā, protams. Pasūtījumu var atgriezt 14 dienu laikā no saņemšanas brīža. Atgriežamām precēm jābūt jaunām, nelietotām. Preces skaitās lietotas un netiek pieņemtas atpakaļ, ja saņemot preci, Pircējs veic vienu pūtienu aromāta testēšanai! Sīkāk ar atgriešanas noteikumiem var iepazīties sadaļā Noteikumi - Atteikuma tiesības.